Störningsmoment

Jag vaknade idag igen, tänka sig! image1568 

Vädret är kasst idag. Jag som hade tänkt att ta en lång promenad blev ju direkt icke-sugen på det. Blev en kortis med Jeppus istället. Får nöja mig med att vibba & sola med Jullan ikväll. Måste även åka in till Uppsala & leta 80-talskläder tills på lördag. Längtar som tusan! Har tänkt mig ett par färgglada leggings, tygskor, en stor t-shirt med skärp i midjan, stora färgade örhängen & en hög toffs eller bara stort tupperat hår med hippieband. Det ska bli riktigt kul iallafall. Lägenheten kommer vara proppad med folk. Funderar över hur alla kommer få plats bara. De får komma in i omgångar : ) Typ 50 pers får inte plats samtidigt!

Annars tycker jag att det här inlägget känns stressigt att läsa igenom pga den där ivriga rosen som distraherar en..

Kommentarer
Postat av: hanna

FAKTISKT LITE STRESSIGT!

Vet du att nyss lyssna jag på Mange Schmidt- Giftig. GISSA VAD JAG TÄNKTE PÅ DÅ? Aaaa, sommaren på Munters förra året. Plus din älskare från Yran. såja :)

Och faktiskt så träffade jag inte honom. :P

MIDDAG IMORN VA?

2008-03-10 @ 15:26:37
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0