Varning för kvällspromenader

Godmorgon alla glada!
Då är det måndag igen då. Början på vecka 9 va? Hoppas eran helg har varit bra!
Min helg har varit kanon. I lördags började Maggie & jag med våran långpromenad runt i Oslo. Det finns massa fina parker & bra vägar som man får passa på att gå runt i när man inte är ensam. Det brukar sitta uppe varningslappar om att man inte ska gå själv där pga alla våldtäkter & dråp. Det har man ju då inte tänkt på när man gått sina kvällspromenader med hög musik i öronen.. Ska försöka börja gå lite mer i centrum hädanefter. Har hört att ni är lite oroliga där hemma.

I lördagskväll blev det party med stort P. Det kom massa folk, och vi gick ut ganska sent. Jag fick låna en annans legg, men tror ni att jag kom in ändå? Nej. De är stenhårda här! Verkligen omöjligt om man inte har fyllt 20. Då är det bara att gå vidare till något annat ställe vilket jag & Glenn (som inte kom in, trots att han har åldern inne, för att han såg ut att vara 10 år på sitt legg, haha) också gjorde. Såklart hade jag glömt både nycklar & mobil hemma, men tur som det var hittade vi på de andra när det var dags att gå hem. Efterfest hemma hos oss som vanligt, så vaknade man upp ganska så trött dagen efter med lägenheten full av folk. Då blev det bara massa filmer & chilla hela kvällen.

Bilder från helgen kommer upp under dagen.

Kommentarer
Postat av: sara

din störda kvinna :P vem var det som fick äran att tala in ett meddelan de till "hej sara.... björkman, det är oslo här, har du gjrot i helgen, chillat, festat" denna gång :D satt på jobbet när jag lyssnade och som jag skrattade!! snart äre torsdag =D

2008-03-03 @ 09:12:06
Postat av: hanna

Det går bra de med :)
Bra bra är det, fast väldigt trött. var ut i lördags, och det gör ju som bekant att man blir väldigt trött på måndagen. =/ Men kul var det. MEN vilka störda människor det finns. En kille kom fram och stötte på både mig och Charlotte. Så jag sa åt honom att vi inte var intresserade liksom. Då tar han tag i min arm och bara vrider den helt, asont. Men jag sparka han mellan benen, fick faktiskt in värsta fullträffen :) Jävla killar.

Hur var din helg? Partyparty? Vill se bilder tack :) Nästa vecka träffas vi, ska bli very funny :)

2008-03-03 @ 11:11:58
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

hahahahah ja jag är ju rikskändis nu :) denna mannen va dock lite duktigare på att uttala min otroligt svåra svenska namn :P så självklart lär jag komma på besök och göra en storstilad entré!! ska kolla upp datum när de passar sig liksom , men om du kommer hem och har 20 årsfest så äre ju liksom inte så långt emmellan men hannur o jag kanske
kommer typ slutet på mars:) i helgen har jag jobbat som byggare! buggt upp 150 montrar och byggt ner lika många. jobbat sammanlagt 40 timmar denna helg + på apoteket! så jag är väääldigt trött idag, men är ledig imorn så :) de går iaf ett tåg hem på natten till u.-town på fredag så de känns nice!

2008-03-03 @ 11:36:41
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Eve

Är det verkligen sa att det sitter varningsskyltar om risk för valdtäkt uppe? Fy fan va sjukt!

2008-03-03 @ 12:10:23
URL: http://kolojna.webblogg.se
Postat av: Mamma

Hej Elin!! Det är faktiskt vecka 10 nu. Det är ju den veckan du kommer hem eller? Jag är ledig på torsdag om du funderar, bra va? Du får höra av dej så vi vet vilken tid du kommer.

2008-03-03 @ 12:15:20
Postat av: hanna

Hahaha, det är illa Elin lilla!

men ja, han fick vad han förtjäna. Puckot. Dom ska veta sin plats.. ;) Nej men man får inte göra illa folk, skärpning på mig!

2008-03-03 @ 13:02:13
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

jag VISSTE DE :P inte kan en norsk vara så där grym på att säga mitt namn utan övning! BJOEERKMAN :)
Ja när vare 80tals partyt va nu igen?
hmm på lördag, nej jag vet inte. men jag tkr de vore jäkligt roligt o köra en fyllebowling (A) haha! de va tider de :)annars då, ska vi vara hos linda innan lr när lär vi varai gefle på fredag tro :/?

2008-03-03 @ 13:07:44
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: elin

MAMMA:

Jaha, jag hænger inte med i veckorna.. Men va bra att du ær ledig då. Jag tror jag kommer att vara i Uppsala runt 3, så ær væl hemma i Våla vid 4-5 då. Kænns tryggt att ha Jeppe & Emil i mitt rum så slipper jag oroa mig før spøken :) (førresten kan jag lova att det spøkade den dær kvællen nær lampan tændes.. alla sov utom jag) så det så!

2008-03-03 @ 13:36:48
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: ARAS

Nej norskarnas ordkunskap överträffar mina förväntningar
;) jass¨om 2 veckor alltså, tror de kan bli lite tajt med money faktikst. men 28-29 ser ganska bra ut!
ja vi får kolla upp med tjejerna, borde inte vara så svårt o få med oss ngn iaf. haha nej INTE kina,
du får bestämma din lilla hedersgäst :P

2008-03-03 @ 14:17:08
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0