Vi är ett par kackelhönor

God morgon, god morgon!image1585
Fredag idag, och vad händer?
Sov riktigt skönt i natt även om Josse & jag somnade ganska sent. Vi fick för oss att prova våra kläder tills på lördag, och fixade till oss ganska rejält. Fult blev det iallafall : ) Sen låg vi och pratade i flera timmar efter att vi sa godnatt för första gången. Blev väl ungefär 20 ggr till efter det. Det var mycket att ta igen nu när vi inte har pratat på en hel vecka!
Idag blir det en ganska lugn dag. Ska åka och lämna Josses gamla bilnycklar till någon snubbe som skulle köpa den, sen ska jag följa med och sola. Förra solningen hemma i Sverige var ju som bortkastad. Låg i 30 min utan att det hände någonting. Inte ens en enda fräkna tittade fram! Så idag hoppas jag att det går bättre. Ska nog även springa ner på stan en snabbis för att hitta några stora, färgglada örhängen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0