Vi skippade likbilen

image1633Vi har sån otur när det handlar om att åka bil mellan Sverige och Norge. Igår var det världens snöoväder, och vi åkte förbi både det ena och det andra. Olyckor, bilar som voltat, bilar liggandes i diket och lastbilar som fått sladd. Otäckt. Men vi klarade oss iallafall hela vägen fram till Oslo. Fick dock köra väldigt långsamt & försiktigt. Hellre komma fram levande än i likbil!

Annars är allt nästan som vanligt här i kollektivet. Maggie har som sagt flyttat ut, och Marcus har flyttat tillbaka. Här flyttar folket in- och ut lite hur som helst. Josse & jag ska eventuellt även på lägenhetsvisning idag. Ska bara vänta tills hon kommer hem så vi kan åka dit. : ) Hoppas på att den & folket är bra!

Nu kommer Glenn hit med en liten hundvalp! 
Hörs senare, men nu vet ni att jag lever iallafall : )
 


Kommentarer
Postat av: Bagitta

Hahahah skönt o veta att ni kom hem ordentligt denna gång o slapp hela exorsisten/blair with project :P Mina öggmökar saknar dig och ditt findoftande hår och dina mysiga trosor också ;) hahaha. Åh jag drömde att jag var med i den där roliga norsk rapp vidoen inatt i skitheta golfkläder och en asrosa kepa. Sjukt snygg var jag. Nu äre nåde dig om du inte kmr hem den 18e ;)

2008-03-25 @ 14:24:54
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Oh så skönt att ni kom välbehållna fram. Pappa gick fram och tillbaka och bara suckade när klockan hade blivit efter 11. Jag fick inte nå meddelande på min mobil från dej. Ha det bra nu.

2008-03-25 @ 17:04:21
Postat av: sara

ja men tänk på saken och planera ditt lilla liv :) men säg så fort du vet iaf för annars ska typ hannur & jag o jullan boka en kryssning! observera att vi dock SÅ MKT HELLRE går på födelsedasgfest ;)

2008-03-25 @ 21:02:24
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0