Vill hem till sol och ingen snö

God morgon!
Hur dumt känns det inte att vakna upp här av att solen lyser in på en, fåglarna kvittrar utanför, så ska man hem till Sverige med kyla och snööö =/ Det var väl inte riktigt så jag hade tänkt att påsken skulle se ut. När det är påsk ska man springa ute och leta efter påskägg i trädgården. Man ska gå ut i skogen och plocka påskris, ha dunvippor som hänger ute i träden.. Men nu då? Ska man bygga "påskgubbar" och göra "påskänglar" ute i snön istället eller? Nää, jag stannar hellre här i vårvädret faktiskt. Men nu är det bestämt att jag, Josse, Modd &  hans kompis tar bilen hem över påsk. Får hoppas att väglagret är någorlunda skapligt iallafall..

Snart ska jag visa en liten förändring som jag har gjort på mig själv. Ni kan ju få gissa vad det är till att börja med. : )

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får inte ha klippt av dig ditt fina hår?

2008-03-19 @ 12:46:42
Postat av: sara

FÄRGAT HÅRET!?!?! förövrigt tror jag nog att jag lmnar skottandet till hedersgästen! och sen vet du ju elin att där elin är där lyser solen haha :P Lilla glenn är förväntansfull, kan tro de jag. Du kan ju hälsa att han lär börja öva på sitt nummer redan nu om han ska komma:P

2008-03-19 @ 12:47:13
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Madeleine

Färgat håret eller målat naglarna? :P

2008-03-19 @ 12:50:31
Postat av: Maria

Uhuää,... det här med snö är ju kalashemskt!
Hmm... har du klippt dig måhända?
-
sv: Visst var de :)

kram

2008-03-19 @ 12:57:39
URL: http://mariahh.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0