Äntligen träningsvärk

Godmorgon!
Skitfint väder ute idag, redan över 20 grader här på balkongen. Tänkte sova jätte länge idag, men jag vaknade upp av att det var så ljust och soligt i rummet, så jag fick ångest när jag tänkte att jag skulle ligga kvar. Sagt och gjort, här ligger jag nu på balkongen istället och glassar!

Idag har jag träningsvärk, äntligen! Josse och jag var och simmade igår, satte oss även i bastun ett tag och renade våra kroppar. Kände sig som en ny människa efter det kan jag lova. Så nu har vi bestämt oss att, när lönen kommer, ska vi köpa ett 3 månaderskort på Domus Atlethica och få fri tillgång till all sorts aurobics, gym, spinning, simmning osv. För nu ska vi fanimej komma igång inför sommaren!  

image1770

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni håller vad ni lovar, att komma igång med träning till sommaren. Det tar på kroppen att slappa och festa varje helg (nästan). Har just tvättat fönster i rummet, så just nu regnar det!!! Hoppas ni har bättre väder. Ha det.

2008-05-07 @ 13:43:46

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0