Att förlova sig över internet

Hello torsdag, regniga torsdag.

Idag när jag kom hem från jobbet, och loggade in på msn, blev jag förfrågad om att förlova mig. Så, varför inte? : ) Vi har bestämt ring och allt, så nu är det bara att fixa fram miljonen så är det klart ;D Känns ganska bra måste jag säga - att förlova sig över internet!


Titta så fin! (från Schalins)

Annars ikväll händer väl inget ovanligt. Ska iväg till Oslo City och försöka hitta något att ha på sig till imorgon. Ska även köpa massa kroppsfärger så att man kan måla norska (och svenska såklart) flaggan på kroppen! Har i och för sig varit mycket bråk om att man endast får använda sig av den norska flaggan den 17:e, eftersom det är Norges nationaldag. Kan faktiskt hålla med om det, men en liten svensk flagga ska vi nog få måla dit någonstans, så att det syns var vi ursprungligen kommer ifrån!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0