Att suga åt sig som en disksvamp

Hoho.
Fick jobba över idag, så kom hem ganska nyligen. Gick väldigt bra idag. Går lättare och lättare för varje dag som går. Nu tänker man inte ens på norskan som språk, utan nu blir det konstigt när det kommer in svenskar istället. Ett tips till er som tänkt flytta till Norge är alltså att jobba på ett jobb där man möter mycket människor (t ex butik el. restaurang), och där man jobbar bara med norskar (finns bara 2 svenskar på mitt jobb). Man suger åt sig, och lär sig alla ord som en disksvamp! Riktigt kul!

Blir en lugn fredag. Väldigt skönt måste jag säga, eftersom jag har varit så himla trött de senaste dagarna. En prisse vid namn Glenn har nämligen varit duktig på att komma hit precis när man nästan har somnat, och håller en vaken med hjälp av sitt knäppa jag, så det har inte blivit så mycket sömn som jag har kanske velat. Det har i och för sig varit mitt fel eftersom jag nästan tvingat han att bo här sen i tisdags då Josse åkte till Sverige : P Och eftersom Glenn nog är den mest snälla & omtänksamma gutten jag känner så gör det absolut ingenting!

image1759
Your protection mean so much

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, kommer just hem ifrån jobbet. Har delad tur idag, fy bubblan. Ska tillbaka till kl. 4 och jobba tills halv nio i kväll. Jasså Josse är fortfarande i Sverige? När kommer hon tillbaka då? Har ni mycket att göra nu på jobbet? Det är ju nu som man köper växter och fröer o sånt. Det är mycket folk på Stenborgs jämt nu oxå. Ha det.

2008-05-03 @ 13:24:43

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0