Before and after work

Morning.
Fredag idag, och det är jätte fint väder! Riktigt hett ute. Jag vill vara ledig! I helgen iallafall, please? Visst, jag har ett bra jobb eftersom man får vara ute en del, men ju finare väder det är, desto mer kunder - och ju mer måste man stå inne i kassan.

Konstigt nog känner jag mig utvilad idag. Sov inte ett dugg bra, somnade aldrig och vaknade hela tiden. Hjärtat och hjärnan på högvarv. Nej, nu måste jag skärpa mig. Jag måste försöka koppla bort det här nu.

Blir nog en öl eller två på Akerbrygga ikväll efter jobbet. Vi måste ju också få lite After work : )

image1824

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-05-30 @ 11:21:11
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad föredrar du, solsemester eller skidsemester??

Hoppas du får en fin dag!!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 11:23:09
Postat av: josse

snuffan min, vi plöjer igenom jobbet idag, SEN chillar vi i solen vid akerbrygga, de kan inte bli mkt mysigare än att sitta där vid bryggan med en öl i handen och titta på solnedgången :)
och nästa vecka är vi ju lediga TRE dagar plus helgen, LYYYYX! så nu kör vi järnet på jobbet :P
nu får vi dra till jobbet!
"So I do what I can, but I can´t really do a damn thing!" KING!

2008-05-30 @ 11:35:14
Postat av: josse

och elin, angående det andra blogginlägget eller va man ska säga, så tänk på att vi i alla fall har varandra och jag skulle aldrig lämna dej!
vi är ju båda i lite knepig sits, men just nu är väl du i en värre tyvärr :/ men jag finns här darling!

2008-05-30 @ 11:38:03

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0