Dunderfrukost-veckan

Godmorgon!
Den här veckan får jag långa sovmorgnar eftersom jag börjar  kl. 12.00. Det betyder att Josse och jag äter dunderfrukost innan vi drar. Tänk så mycket bättre man mår när man äter en rejäl frukost!

Helgen har varit kritvit för oss! Känns riktigt bra. Lotta däremot gick ut i lördags, och på morgonen hittade vi en lapp med norska ö:n, som var tillängnat till oss: "Jag hatar alla förbannade karljävlar som finns. Släpp inte in några för då får dom bank!!!!" Alltså ingen lyckad kväll för henne, eller? Haha, hon är för söt lilla Lotta.

Nu är vädret på gång att bli fint igen! Hoppas verkligen att det blir fint näst nästa helg, för då kommer powergirlsen från Uppsala hit :D *Längtar ihjäl*

Nej, nu är det dags att ta hissen ner till garaget!

image1816

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha du är för söt du "POWERGIRLSEN", ja men håll i hatten!

2008-05-26 @ 16:06:55
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Erika !

Svar: haha, men man blir aldrig nöjd över vinnaren när det gäller eurovison =)
Vilka tyckte du var bra då?
Jamen precis! Björn är toppen som alltid!

2008-05-26 @ 18:54:38
URL: http://laerika.blogg.se
Postat av: Erika !

haha okej =) Danmarks var rätt bra har jag för mig också. Men sedan tyckte jag nog mest om Sveriges.. aoh.. fanns några andra som var okej. men..:)

2008-05-27 @ 14:08:42
URL: http://laerika.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0