En längtan norrut

God morgon till er alla som är lika morgonpigga på en lördag som jag (?)

Idag är det en sån här dag som jag bara vill krypa ihop mig till en boll och aldrig mer veckla ut mig igen. Det regnar ute och jag vaknade upp allmänt trött och förstörd.. Idag skulle jag vilja åka hem till mitt riktiga hem och bara vara. Ligga och gosa med mina små tussar till djur, kolla på film, dricka te med mamma eller klinka lite på gitarren. Tro det eller ej, men jag längtar faktiskt hem ibland!

Nu är det hur som helst snart dags att åka till jobbet. Ska se till att det blir en bra dag trots allt, så ska vi hem och ha spa-kväll ikväll!

image1812

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är vaken sen 06.30 idag, ROLIGT! ska bli så jävla roligt o komma o hälsa på er snart, bara 2 veckor kvar. Jusja, lollo ska hänka också, så vi blir ett riktigt gäng. Hoppas vi får plats bara, äh vi får skeda på golvet annars, de löser sig alltid! hahha även så antar jag att de va du som länkade alla fina bä bä vita lamm låtar :P så jävla fula :D!! men berätta om er crazy tripp till götet, spännande ju. träffade du calle shulman perhaps!?

2008-05-24 @ 10:31:28
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Idag sov din kära mamma till över nio!! Det är inte ofta jag sover längre än dej. Ganska skönt att höra att du längtar hem ibland, och du vet ju att du är så välkommen. Vi har jättefint väder, pappa har öppnat poolen idag, 10 grader varmt i vattnet brrr. Din tuss till hund är nyklippt så han ser ut som en metmask. Ha`t så bra.

2008-05-24 @ 13:25:42

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0