Festprissarna på besök

Ojojoj, vilken helg. Har ju verkligen tagit vara på att vi har varit lediga iallafall. Känns som lyx att festa utan att behöva gå upp och jobba dagen efter! Har iallafall haft riktigt kul. Blev som sagt fest både fredag och lördag. Nationaldagen igår + förfest med kära Glenn som man inte träffat på ett tag nu, och hans kompis André. Så goa gutter : ) Sen drog vi vidare till en annan förfest, och därefter krogen och efterfest i gamla kollektivet. Kom väl hem runt 8.00 imorse, så är liiite trött nu då.
Har varit full rulle hela helgen alltså.

 
När vi stod i morgonrock kom dessa två norrbaggar in och tog över våran lägenhet som ni kanske ser : )


Jag försöker göra en seriös dokumentär med André.
Lägg märke till:
- Jag har lite svårt att säga "norsk nationaldräkt" :P
- Josse styr musiken - vad försöker hon komma fram till?
- Glenn är är alltid så trevlig när jag filmar: "Fuck yoo sier jeg jävla papparazi" haha
- "Sommartider hej hej - en konge låt da"

Kommer bilder senare eller imorgon. Nu blir det dusch och mys till tusenbröder!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, fina gutter det där. Men får ni spela så där högt? Är det ingen som klagar då? Ha det.

2008-05-18 @ 21:33:29
Postat av: sara

hahahha jag kmr inte ha de lätt när jag kmr, faaan vad jag fattar noll av vad han andré säger haha :) MEN DE SPELAR INGEN ROLL FÖR JA LÄNGTAR IHJÄL MIG!! PAAAAAAAAARTY! 2 1/2 vecka kvar ba!

2008-05-19 @ 12:50:26

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0