Grådis täcker mitt behov av päls

Godmorgon!
Förstår inte vad det är med mig. Jag vaknar alltid minst en eller två timmar innan alarmet ringer och får panik av att jag tror att jag har försovit mig. Varenda dag sen vi flyttade hit har det hänt samma sak. Josse som ligger i rummet bredvid händer det samma sak för. Rädda att försova oss eller vad? Men så har det aldrig varit på något annat jobb förut. Tror att det kan ha någonting med att det är så pass ljust ute nu, redan när klockan är 05.30. Har väl inte riktigt ställt in sig på att det snart är sommar helt enkelt!

Börjar iallafall jobba om sissodär 1 timme. Ska bara äta lite gröt så ska jag kila iväg till t-banen.
Hoppas på att allas "lilla" katt Grådis väntar på mig där! : ) Han är faktiskt svensk!

image1709image1710

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Elin, du verkar jobba ganska mycket nu. Fin katt , lite lik Emil fast korthårig. Det är väl bra att du vaknar före kl. ringer. Det är ganska skönt tycker jag. Vadå träffat en kille på 30 år!!! Lika "gammal" som Martin. Huu, sök dej till jämnåriga istället. Ha det.

2008-05-06 @ 09:30:56
Postat av: sara

hahaha jag håller med lisbeth, 30 bast, INTE status elin ;) men vafan ÄR HAN FRÄSCH SÅ ÄR HAN FRÄSCH!!! kolla bara POOOOBIE liksom. tsss :P

2008-05-06 @ 10:11:12
Postat av: hanna

hahahah SARA!!!!!!!!!!!!! (allihopa, sara är knäpp, lyssna inte på henne)

HAR DU DET BRA ELIN? vi gillade inte ditt lilla skämt om hemflytten ska du veta :P Inget mera sånt! Du missar tidernas fest på lördag vill jag också påpeka :) PUSS PÅ DEJ LILLA GULLET!

2008-05-06 @ 10:34:17
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0