Grillen är laddad

Hello.
Nu är grillen i full fart ute på balkongen, och jag hoppas att det inte går som förra gången - jag brände märke i betonggolvet, och det kan jag lova, det är inte tillåtet i denna nya lägenhet! Vem annars kan ha gjort det förutom vi (den här gången jag) när ingen annan har bott här innan? Allt här omkring är fläckfritt och orört. Har hur som helst haft vårat viktiga möte med våran hyresvärd, och han har skrivit på kontraktet, så vi kan ju inte bli utslängda förrän kontraktet gått ut iallafall! : )

Solen skiner iallafall, och jag längtar så sjukt mycket till i helgen! Första lediga helgen på eeeeevigheter! + att det är 17 maj, vilket innebär ett vilt & galet Oslo : ) Eller ja, natten till 17 maj är väl det de flesta ser mest fram emot. Kommer dock bli en jobbig dag på jobbet på fredag, så som chefen sa: "Det räcker med en öl efter jobbet så är man i full gång!" Om det stämmer kommer det bli en billig festkväll iallafall : ) 
Jag har även lämnat in ett önskemål om att vara ledig den 7 & 8 juni då siistah kommer! Hoppas på att det går igenom. Har också börjat byggt upp lite planer om hemresan till Sverige i sommar..

Nu är det dags att slänga på köttet!

image1782

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo Elin. Fick reda på idag att Enyas dop blir den 22 juni. Vi får också låna en husbil, så vi ska åka till Kolmården med Douglas och sova kvar där i husbilen. Jättespännande tyckte Douglas. Ha de.

2008-05-14 @ 20:42:39
Postat av: sara

kom på att jag redan är ledig 6:e juni då det är SVERIGES NATIONALDAG då :P haha så den lär vi fira i norge big time!! Jullan hänger också på :) Vi ska nog boka flyg i nästa vecka. Puss

2008-05-15 @ 10:12:42
Postat av: hanna

JAG VILL OCKSÅ ÅKA DÅ :( Men kan inte, ska ju till Rhodos 8de, och kan bli liiite tajt att hinna hem :)

2008-05-15 @ 11:35:53
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hallo kom på en sak. Får man grilla på balkongen enl. lag??? Ni kanske får passa er...så att inte farbror polisen kommer!!!

2008-05-15 @ 16:14:50
Postat av: elin

Mamma:
Ooops, har inte checkat det än :P men här har polisen viktigare saker att göra än att kolla om vi grillar på balkongen eller inte ;)

2008-05-15 @ 18:33:23
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0