Jag fick visst ångest

MAJ MAJ MÅNE, JAG KAN LURA ER TILL SKÅNE!

Mamma kände mig alltför väl! Inte ska jag flytta hem igen heller ; ) Hahaha, där fick jag er! Trodde jag skulle avslöja mig direkt när jag till och med skrev första maj i fetstil. Sorry om jag gjorde er besvikna nu när sanningen kommer fram. Fick värsta ångesten när jag fick massa sms om hur glada ni blev när jag äntligen skulle flytta hem igen. Skulle kanske ha valt ett annat första-maj-skämt? :P

Det har iallafall gått bra och jobbat idag. Känns bra att komma hem när alla ligger bakis och fortfarande sover här hemma. Alltså har de förstört hela dagen, medan jag bara har gjort nytta och tjänat massa pengar : )

image1757



Kommentarer
Postat av: sara

MEN DIN BAJSUNGE :p

2008-05-01 @ 19:56:25
Postat av: L

haha meeeen

2008-05-01 @ 21:38:43
Postat av: hanna

DIN LILLA SKIT!!!!! :P

2008-05-02 @ 08:49:17
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hallo, vilken tur att jag inte avslöjade skämtet första gången jag skrev till dej igår, på morgonen. Det tog ca. 5 sek. innan jag fattade. Först bara VA!!! sen slog det mej, just ja 1 maj. Men några fick du lura,haha. Här hemma är allt som vanligt igen, Emil på topp igen, jag jobbar hela helgen. Ha det.

2008-05-02 @ 09:29:42

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0