Klart jag kan norska ;)

Nu blir det ett litet inlägg på norska, så ska vi se om ni förstår allting : )

Hei.
Jeg nesten bare kommer hjem fra jobb, og er helt oppbrukt. Hvis jeg setter meg selv nå, jeg vil falle sove for godt. Disse dagene før 17 mai vil være cruelly hard. Massa sprø folk i butikken for å forberede alt i detalj. Alt skal være på hvit, rød og blå. Hvordan kan nordmenn feirer sin nasjonaldag så mye mer enn hva vi svensker gjøre? Jeg vet selvfølgelig ikke nesten som Sveriges nasjonaldag i dag er .. Aja, bør det minst være morsomt å feire den med Oslo :)

Nå sitter Josse, jeg og Lotta og se The Simpsons og hjemme-teamet har nettopp spist pizza. Siden dough var egentlig ikke klar, jeg anta at gjær vil begynne å gjære i vårt stomachs snart = /
I alle tilfelle vil det være en rolig (lugn) kveld, er så lei! Kanskje gå ned med en bøy Akerbrygge, ellers vil det være trolig godt filmen natt i natt.

image1780
Fra takterrassen

Kommentarer
Postat av: sara

FATTAR JU FAN NÄSTAN INGENTING :P men de e bara för de va så längesen köra glenn ringde o hade lektion med mig ;)

2008-05-12 @ 20:14:56
Postat av: Mamma

Jag fattar lite grann, inte varje ord, bara ungefär vad det handlar om. Ha de.

2008-05-13 @ 10:03:23

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0