Kött fy fan

Haha, nu lugnar vi ner oss lite va. Det där om 30 åringen var ingenting annat mer än ett misslyckat raggningsförsök. Vet att jag har en lika gammal gubbe till bror, moahaha ; )



Har precis kommit hem från jobbet, och snart är det dags att grilla. Josse hade köpt med massa kött hemifrån Sverige, så nu blir det kött för fulla munnar! Provade på årets första grillning i Sofiebergsparken igår. Så himla gott och mysigt!

image1768image1769image1766

Imorgon har jag fri och jag ska njuta av varenda sekund! Har ju jobbat endel nu, men skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba mer. Fram till slutet av juni kommer vi bara vara lediga 1 dag i veckan, så kanske ska passa på och ta vara på de lediga dagarna man får nu. Hur som helst hoppas jag på fint väder så att man kan ligga ute och sola på takterassen!

Dags för grillning!

Kommentarer
Postat av: hanna

I knoooow :) Vill jättegärna hälsa på dig men det är liiiite knapert i kassan om man säger så. 300 kr kvar :P Bra jobbat Hanna! Nästa lön kanske, men då sk ajag ju för sig till Rhodos med :S aaah, jag vill vinna massa pengar!!

2008-05-07 @ 08:47:58
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hoppas promenaden var skön igår. Pappa jag o Jeppe gick runt Offerbo igårkväll. Vi stannade och tittade på en liten kritvit killing, jättesöt. Getmamman tog alla brödbitar jag hade med. I helgen ska det bli jättefint väder här 20-25 gr. o sol. Skönt att vi är lediga! Ha det.

2008-05-07 @ 09:38:54

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0