Lär dig dissa, av mig

Att jobba idag var ingen höjdare. Usch! Men vi klarade av dagen trots allt, och nu blir det läggdags väldigt snart. Kvällen igår var iallafall rolig! Inte rolig på norska då, eftersom det betyder lugn. Rolig på svenska alltså! Vi hade förfest här med några tjejer, sen drog vi vidare ut, och slutade även med efterfest här.  

- Vad tänker du nu när du har träffat på en trevlig kille som är född 77?
-Ehh, ja vad tänker jag egentligen. Att du är 30 år yngre än min pappa!
?

Jag lyckas alltid, omedvetet, dissa raggningsförsök!

Men som sagt, dags att tänka på refrängen nu.
Natti natt.

   image1764

Kommentarer
Postat av: sara

YES NU ÄR JAG TAGGAD FOR LIFE!!!!
ska lägga upp bild :) känns jävligt nice!
även satsa på 77:an, satatus ju haha.

MEN HUR SOM HELST SÅ SAKNAR JAG DIG MASSA! du måste komma o se vår lya och ja ska komma till oslo första helgen ja får lön, lätt!

2008-05-05 @ 11:12:34

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0