Roadtrip till Sverige

Godmorgon, godmorgon.
Idag är vi lediga vilket känns så jäkla skönt! De senaste dagarna på jobbet har varit riktigt jobbiga pga att jag varit så trött. Har knappt kunnat hålla upp ögonen när kunderna kommer. Igår brann det på jobbet, så det ökade ju spänningen lite iallafall ; ) Nä men allvarligt, jag måste försöka bli bättre med min sömn.

Idag ska vi iallafall åka en sväng över till Sverige. Vi blir nog 5 styckna som åker, så då tjänar man verkligen på att åka dit och köpa mat m.m. Mest åker vi dit för att besiktiga bilen, men då lär man ju passa på att handla också! En liten miniraodtrip helt enkelt.

Lovade ju att lägga ut lite bilder från i helgen, så varsegoda!

   
  
   
Something's wrong.. 

Kommentarer
Postat av: sara

VAD VARE OM INATT?

2008-05-22 @ 13:28:54
Postat av: Mamma

Tjaba. Kommer just ifrån Focus, där Brolle har sjungit med Östervålas körer, skitbra!!! Jag satt på tredje bänk frammifrån, så jag såg väldigt bra. Eric o Piia var också där.

2008-05-22 @ 21:01:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0