Ät aldrig gammalt kött

Hoho.
Då är det måndag igen, och den här helgen har varit lite slitsam om man säger det på ett milt sätt. Josse och jag åkte nämnligen på en matförgiftning då vi råkade äta gammalt kött i lördags. Så igår var toaletten våran allra bästa vän. Efter att ha spytt 2 ggr började jag räkna hur många gånger till jag fick springa & öppna toa-locket. 14 gånger till efter de första 2, mysigt va?! Tur att Josse var likadan så att man slapp känna sig ensam, haha. Nej fy fan alltså.. Men man blev iallafall 2 kg lättare, haha.

Annars var det fest i lördags, hade förfest här och jag lyckades ta mig till kön till Yatzy, men lyckdes gå hem lika snabbt för jag & Rickard lyckades inte smita undan den låååånga kön. Då gick jag hem igen, och som sagt - mådde inte bra under en enda sekund under hela natten & morgonen. Och nej, det var ingen bakfylla. Så nu är man väl inte så sugen på kött längre, skulle lätt kunna bli vegetarian efter den här helgen.

En sak som gjorde mig superglad idag är att jag har så underbara jobbarkompisar som ville byta bort min lördag den 27/12 vilket gör att jag kan vara hemma 2 dagar längre hemma i Sverige & fira jul. Då kan jag till och med följa med ut på juldagen, wiiie : )

Nej hörrni, dags att ta en liten nap, då man fortfarande är alldeles konstig i kroppen..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0