Fotografjobb & frisör

God morgon söta.
Trots att det är lördag och inget jobb på schemat är jag uppe med tuppen (10.30 haha). Kunde helt enkelt inte sova längre och då är det lika bra att gå upp. Mitt enda jobb idag är att skicka iväg lite bilder till föräldrar till barn som var med och kramades med Tom & Jerry förra helgen, vilket jag gör nu. Jag fick ju agera fotograf då istället för att vara utklädd. Sweeet : ) I julklapp önskar jag mig den systemkameran som jag använde då, så att jag kanske kan börja som amatör-fotograf till maskotjobbet istället. Det är hur många som helst som vill ha riktiga fotografier på sina barn! En liten idé jag har klurat på ett tag nu.. Lite extra kosing vore ju inte dumt : ) 

Nu ska jag iväg till frisören och fixa frillan. Och ikväll blir det party!


Dessa söta tvillingars föräldrar ska få b la den här bilden idag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, en syrlig kommenter: du har fått en jättefin Systemkamera för pengarna du lade ner på din nya "frilla". Ha de önskar din kloka mamma

2008-11-08 @ 18:58:23
Postat av: Anonym

no way mamma ;)

2008-11-08 @ 19:39:50
Postat av: Mamma,

Hallo igen, vi har just kommit ifrån Årsunda, där vi har firat Enya´s 1-årsdag och även fars-dag. Farmor och mormor var också där. Jenny o jag var o tittade på valparna, jättesöta. Ha de.

2008-11-09 @ 17:15:05
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-09 @ 17:19:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0