Norges bästa service-avdelning

Nu i oktober har jag jobbat på Norges bästa kundesenter! Det ni.
Vi fick nämligen beskjed om att under oktober månad har våran avdelning blivit utsedd till bästa kundeservice i hela Norge. Det måste ha och göra med att mer än hälften av oss är svenskar, hähä ; ) Så idag har vi haft tårtkalas och vi som jobbade morgonpasset fick stå uppe på borden tillsammans med våran högsta chef och hurra för att vi har varit så bra. Aldrig förr har kundesentret presterat så bra som nu. Det får man ha i bakhuvudet när en sur kund ringer in och gnäller : )

Och gissa vem som åt tillsammans med oss uppe i matsalen igår? Robert Gustavsson. Ja, den svenska Robert Gustavsson! Det är kul att jobba på ett så pass stor och mäktigt ställe som Viasat så man får se lite kändisar dyka upp då och då : ) ...men va skallig han har blivit. Nåja, alla åldras väl, även kändisar. Jag däremot ska aldrig åldras ; )


Min arbetsplats

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, jag får gratulera!! Va kul. Det är tur att det går bra för nå´t bolag i alla fall. Annars tycker jag att det verkar som nästan alla bolag går dåligt och drar ner på personal.Ha det så bra och ät mycket tårta. Hej hej.

2008-11-04 @ 20:07:48

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0