Gnottene, vad är det?

Hey hallo friday.
Allt bra med er får jag hoppas? Här är allt kanon egentigen, bara lite småtrött efter den här veckan. Tröttare lär man väl bli efter nästa, nästa vecka, då jag kommer ha jobbat 13 dagar i sträck.. Som sagt, bra att det är november då det bara är halva skatten som dras.

Annars blir det väldigt lugnt ikväll. Kom nyss hem från jobbet & snart kommer nog Glenn my friend hit och hälsar på en sväng. Det var ju inte igår man såg honom direkt. Ibland blir man lite orolig o han ens lever överhuvudtaget. Man vet ju aldrig med denna gutt. Hur som helst så måste man lägga sig tidigt ikväll då vi ska upp tiiidigt imorgon för att jobba som Gnottene.

Ja, det blir faktiskt en intressant imorgon. Frågan är om vi kommer klara av dagen överhuvudtaget, eller kommer vi skämma ut oss totalt? Vi har ett hur långt manus som helst att lära oss, och lika många koregrafier. Just nu vet jag endast vilken karaktär jag ska vara, inget mer. Inte hur jag ser ut, vad jag ska säga, när jag ska säga vad, hur jag ska röra mig osv. Gnottene, vad säger det liksom.
*h e l p* Tur att vi ska köra bil i 2 timmar, så vi får förhoppningsvis massa nyttig upplärning under tiden..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, snygg i håret!!!!! Har jobbat hela helgen så nu är jag trött. Faktiskt ledig imorron. Men elin skattar inte du svenskt?? Ha de.

2008-11-17 @ 16:01:08
Postat av: elin

mamma: nej jag skattar inte svenskt. skattar ca 20% i vanligt vis, men nu i november skattar jag alltså typ bara 10% :D kanon till julklappar!

2008-11-17 @ 21:56:17

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0