Mmmm.. Freia

Mmm. Ibland får man faktiskt berömma sig själv med en liten chokladbit.

Man måste komma ihåg att stanna upp och verkligen berömma sig själv för allt bra man gör om dagarna, trots att det känns som att man inte gjort något vettigt överhuvudtaget.

- Jag gick upp när alarmet ringde, trots att jag mer än gärna skulle ha velat ligga kvar
- Jag gick till jobbet, trots att jag hellre ville vara hemma
- Jag jobbade hela dagen och fick på så sätt ihop pengar som jag sedan kommer kunna unna mig för
- På jobbet hjälpte jag kunder igenom deras problem, fick ofta käft för att kunderna var sura, men fick flera tack och många finare beröm
- Jag gick hem, hade skrapat ihop 8,5 timmars arbete, och kom hem till en nydelig lägenhet & fina sambos
- Och nu tar jag min chokladbit och känner att trots att jag inte gör någonting särskilt idag kan jag ändå njuta av biten då jag vet att jag presterat mitt bästa idag, (och jag vet att jag kommer att träna imorgon!)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, Elin vad duktig du är. Så där skulle man berömma sig själv varje dag. För så där duktig är man ju varje dag!!! Fast det tänker man inte på. Skicka nån bild på hur du ser ut i nya (dyra) frillan. Enya har fått fina kortet ifrån dej. Idag ska jag gå till frissan, jätteskönt ska det bli. Ha de.

2008-11-13 @ 09:34:01

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0