Norges bästa ungomsfilm, vi festar med dem

Wallawalla.
Måndag idag, och jag har 12 jobbardagar kvar innan jag får min nästa lediga dag. Helgen gick smärtfritt. Faktiskt en kul jobbardag som Gnottene, och ja, vi överlevde. Snacka om att vi fick improvisera, men barnen tyckte om oss som vanligt! På lördagkväll åkte vi på förfest hos jobbarflickorna, och gick därefter ut på våran premiär av Club Sirkus. Riktigt bra ställe med 3 våningar, grym musik och massa folk. Var ett perfekt ställe rakt igenom.

Kommer ni ihåg att jag berättade om den här filmen? På förfesten vi var på i lördags var skådespelarna där och festade med oss. Kul att utvidga sina vyer i kändisskapet, haha. Ska bjuda hit dem på fest nästa gång! Det bästa var ju att vi var helt ärliga och sa att det var en värdelös film, oops. Men killarna var coola, helt klart.


Jobbarkompisar


Josse, Åsa & Jag


Norways famous guys! : )

 

Emire og Lillebror

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :) hur är det med norskan då?

2008-11-18 @ 09:23:55
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallo, Emire og Lillebror, njaaa ingen låt för mej. Hörde Per Gesssles nya, den var bra hahaha. Annars allt bra, vi får höras per telefon. Ha de.

2008-11-18 @ 11:37:58
Postat av: Mamma

Hallo, kom o tänka på en sak som du sa igår. Vi pratade om sem.veckor i vår. Tar du ut dom , så har du inget kvar till sommaren!!!! Ha de.

2008-11-19 @ 11:42:06
Postat av: sara

BALLT DU :)

2008-11-20 @ 17:44:36
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Linda

absolut! ha en super helg gumman!

2008-11-21 @ 12:25:55
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0