Blondinbella goes Halloweenhäxa

Idag är det alltså Halloween.
Jag har aldrig riktigt firat det förr, men sedan vi flyttade hit har vi börjat fira allt så mycket det bara går, ungefär. Igår fick vi ett mail på jobbet där det stod att temat för den här fredagen skulle såklart vara "Halloween" (vi har ett nytt tema varje fredag) och varför ska då inte jag & Josse vara värst? Vi tog helt enkelt på oss våra peruker & blinkande djävulshorn och gick så till jobbet i morse. Ingen annan hade tagit det lika seriöst som vi, så väl på jobbet fick vi sitta där och ta emot samtal i våran utklädnad. Tur att inte kunderna ser en, då skulle de ju tappa förtroendet för en direkt!

Jag tog med mig kameran och filmde vägen till t-banen:


 
"Hej bloggen, Blondinbella här" haha


Väl på t-banestationen. :P



Det kändes väl sådär att gå ut sådär mitt på morgonkvisten, när det är rusningstrafik till jobbet haha. Men snacka om att vi fick en bra morgon då, när vi började morgonen med att skratta tills vi fick ont i magen. Man måste bjuda lite på sig själv, och när det är Halloween så är det Halloween! Människorna på t-banan & på jobbet fick iallafall ett gott skratt, och det är ju kul när man kan göra någon glad ; )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihihi så snygga ni var, ha´t så kul.

2008-10-31 @ 17:00:57
Postat av: Jessica

Va modiga ni är. Haha...

2008-11-01 @ 19:41:25
URL: http://www.jessicaspace.devote.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0