Tillbake i Oslo

Giiirls, I'm home!
Flygresan gick bra. Trodde att vi skulle störta, för ojoj vilken turbulens det var. Jag som fortfarande är lite scarry för flygning, men FlyNordic har jag på något sätt fått förtroende för, men idag var jag rädd, haha. Men här sitter jag nu och kom inte till skada någonstans! : )

Så fort jag kom hem hit så fick jag visa mina tekniska kunskaper genom att installera våran nya Tv och box som vi fått. Och vipps fick vi bild! Äntligen kan det bli riktiga filmkvällar! Det märkte jag när jag var hemma hos familjen, att riktig Tv har jag saknat.. men nu så, nu har vi en och jag sitter klistrad framför MTV. Ska väl dra mig upp ur soffan snart och åka iväg och träna.

I'm back, and I'm in love with this town.


Kommentarer
Postat av: freaket

freaket där hälsar iaf att det var helt bäst att få ses i helgen och hoppas det blir snart igen, att jag får ledigt till jul och kan komma hem på besök :)

2008-10-20 @ 14:14:18
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallo, skönt att du är tillbaka i Oslo välbehållen. Otäckt när det blir turbulens så där. Ha de.

2008-10-20 @ 14:50:17
Postat av: josse

åååh my darling, vi ses på torsdag iaf! så sköt dig på jobbet och håll reda på oslo så länge, så ska jag slappa här hemma och ta de lugnt så länge ;)

ses snart sweety <3

2008-10-20 @ 18:48:55
Postat av: sara

lever hon?

2008-10-24 @ 08:03:07

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0