Halloween & Jul

Då var både Halloween och Jul bokat och lite halvt planerat.

Halloween kommer firas imorgon då Kristine på jobbet har Halloweenfest. Josse och jag var på Oslo City idag och köpte oss ett varsitt stort svart hår, blinkade djävulshorn och djävulsgaffel, lite spindelnät & dyligt. Vi ska ha våra små svarta klänningar & nätstrumpbyxor på oss och se precis likadana ut. Folk brukar ha svårt att se skillnad på oss i vanliga fall, så hur ska det nu gå imorgon? : ) Kul ska det iallafall bli, men vi måste vara duktiga och hinna med sista t-banan hem så att vi får lite sömn och återställning tills vi ska upp och jobba som Tom & Jerry på lördag-morgon. Tänker aldrig aldrig aldrig vara bakis i en sådan dräkt...

Och så var det jul snart ja. Jag har fått ledigt från 23-26 december och kommer då vara hemma i Sverige. Kommer alltså komma hem på tisdag morgon och åka hem på fredag kväll. Det känns lite jobbigt att behöva åka tillbaka dagen efter juldagen (då man antagligen går på nåt galejj) - annandagen alltså, haha. Men jag ska vara glad över att jag fick ledigt överhuvudtaget så att jag kan fira jul med min familj!


Snart är det dags att gå upp och lägga sig & sussa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Halloween på er. Hoppas ni får kul på festen. Jag köpte djävulshorn (blinkande) till douglas, men dom skulle nog flisan få ha. Jag jobbar hela helgen så det blir lugnt. Det är riktigt skitväder i Sandviken var plogen ute, men här regnar det än snön kanske kommer i kväll. Ta´t lugnt ikväll. Ha de.

2008-10-31 @ 10:31:39

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0