Kick-off

Godmorgon!
Har sovit som en stock. Skulle ha gått upp före 12.00 iallafall, men både jag och Josse pyste vidare som aldrig förr. Det är så härligt att kunna sova tills man vaknar av sig själv, trots att man jobbar. Till skillnad motför igår (när vi tränade och hade oss innan jobbet) så blir nog den här dagen väldigt slapp. Ska försöka hinna ner på stan för att köpa lite presenter mm.

På fredag är det Kick-off fest på jobbet, och det har jag sett fram emot så länge! Det kommer att bjudas på allt - mat & dricka. Men när det visade sig att vi jobbar både till kl. 21.00 på kvällen (så att vi missar halva festen) och börjar kl 10.00 dagen efter så tappade man suget ganska snabbt.. Men nu på morgonen ringde Maria från jobbet och sa att vi hade fått ledigt på fredag :D Tack tack, och åter tack! Det blir ju förstås fortfarande jobbigt att gå upp och jobba på lördag, men nu när man får vara med från början på festen (som börjar klockan 16.00) så kommer vätskeintaget sprida ut sig under längre period och med mindre mängder, vilket betyder att man kommer må mycket bättre på lördag! (?)

Turen står på min sida nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, vilken snäll chef ni verkar ha. Jahadu du ska ner på stan o köpa presenter, hmm vilken då åt? Va nyfiken jag blir. I helgen kommer Martin och Douglas hit, få se vad vi hittar på. Beror lite på väder o vind. Ha de.

2008-10-09 @ 10:04:55
Postat av: sara

maskeraden var helgen efter du kommer hem, så trist :( men TACK , då får ni försöka ta er på lite skidsemester i vinter sen tkr jag!

2008-10-09 @ 11:59:53
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0