Stupid sunday song

Goddag, godkväll.
Då har helgen passerat  igen då. Var tog den vägen?

Igår åkte jag in till Uppsala och gick på stan med Hannur & Sara. Köpte på mig b la en jätte söt klänning på Holmlunds, och kan ni gissa var den tog vägen? Nej, inte jag heller. Imorse när jag vaknade och skulle ta upp den från min påse så var den bara borta : ( Jag måste ha tappat den igår natt när vi sprang till bussen, eller så slarvade någon av garderobspersonalen bort den, eftersom jag hade den löst i en påse när jag var på krogen. Dum azz. Jag brukar inte ha ångest när jag har festat, men nu har jag det. Den var ju så fin! Aja, livet går väl vidare för det. Med eller utan klänning.

Hade iallafall väldigt kul igår på krogen. Tjejerna var samlade på förfest hemma hos Natta, och därifrån åkte vi taxi in till krogen, Platina. Som vanligt splittrades alla så fort vi kom in, men det blev iallafall en riktigt lyckad kväll! Träffade många välbekanta ansikten.

Imorgon ska jag åka hem till Oslo! Kontigt hur man saknar stället och människorna så fort man åker därifrån. Trots det så skulle jag kunnat stanna här hemma ett litet tag till. Man hinner liksom inte med någonting. Och jag har ju varit så trött och slapp när jag väl varit hemma, så det har ju inte blivit mycket gjort. Kanske lite det som var meningen i och för sig.. Men man känner sig lite om en svikare när man inte ger tid till de man skulle vilja ge tid till.. Ser iallafall fram emot att träffa tjejerna imorgon, my angels.


Ni har väl inte missat våra söta badrumshängare?
Fr vänster: Lotta, Åsa, Jag & Josse.

: )

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0