Jag vill inte ha något att göra

Hello.
Orkar inte lägga opp en bild på hur "ägget" ser ut nu, men den har iallafall kläckts till en söt liten dinosarie nu efter 72 timmar! Cool grej, det tycker alla!

Imorgon är det Sverige som väntar. Ska bli så skönt att komma hem och reparera sig lite. Det bästa är att jag för en gångs skull inte har något planerat att göra! (förutom att göra ett besök hos frisören) Annars har det alltid varit att jag ska åka hit & dit, träffa den & den och göra det  & det.... Då blir det liksom bara stressigt att komma hem. Men den här gången, då ska det bli spontant allt jag gör - om jag gör något! Är faktiskt inte sugen på att festa, men vill såklart träffa tjejerna ändå!

Ps. Jag förväntar mig som vanligt frukost på sängen, massage varenda kväll, tre rätters middag, prinsesstårta och röda mattan när jag passerar ytterdörren ; ) 


Hursomhelst.. Nu sitter jag & väntar på att Josse ska komma hem från jobbet så att vi kan åka och träna. Skulle ju ha varit iväg till gymmet igår, men då kom Jonas & John, så då blev det kladdakaka och film med dem istället hihi : ) Antingen eller vettni: Att träna - eller att tjocka!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du får gärna komma till Natta på lördag. Ska komma massa Tierpstjejer dit och så utgång på de, Platina, faktiskt himla kul :)

2008-10-16 @ 07:45:20
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du lust att träffas för en fika ev på lör? Vi behöver inte bestämma nått, vi kan ju hålla de öppet. puss&kram

2008-10-17 @ 10:12:51
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0