Hjemme i Sverige

Hey Sweden!
Nu är jag hemma, efter en ganska lång resa ifrån Oslo. Satt i samma vagn som ett stort norrbagge-gäng som gledje sig så mye att få åka till Stockholm. Ganska dryga, fejkbrats om jag får säga det själv, men de underhöll ju oss med deras fina sång hela vägen. Träffade även på pinglan Denise som var evigheter sen jag träffade, trots att hon bor i samma stad som oss. Vi får se till att styra upp något här framöver!

Det var iallafall väldigt skönt att komma hem! Sov som en stock inatt bredvid en riktigt kurig vovve ♥ Låg säkert och pillade på honom i över en timme innan han äntligen somnade. Man måste liksom pilla på honom enda tills han somnar, annars puffar han och knuffar, gnäller och puttar tills man börjar pilla på han igen, sweet : )

Trots att jag kom hem inatt var jag ändå uppe tidigt imorse för att gå till frissan. Hon tog en bra bit, men det var skönt att få bort det slitna! Köpte med mig massa bra hårprodukter, och fick även med mig nå nytt schampoo som ska ge extra glans. Det tackar jag för! Hårinpackningen har suttit i lite över en timme nu, så nu är det dags att skölja!
Tjing

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0