Norrmän kan vara otrevliga

Idag har jag fått en medkänsla till dem som tar självmord. Vilka jävla kunder jag har haft! Fy bubblan. Hatar att bli kallad lilla gumman när det ändå är JAG som har utbildningen, JAG som vet vad som problemet är och det är JAG som ska berätta vad kunden ska göra, inte tvärtom. Tur att det finns kunder som verkligen förstår det, och det väger såklart upp allting. Men jag förstår inte hur man kan bete sig som vissa av kunderna gör. Tror man att man ska få bra service när det första de gör när man tar emot samtalet är att börja skrika? Puckon. Tur att man har lärt sig hur man ska hantera dem iallafall, och som sagt, det är bara att "råka" lägga på om de blir fööör jobbiga : )

För övrigt har dagen varit jätte bra, och effektiv. Josse och jag gick till gymmet imorse och drog ett rejält pass. När vi kom hem storstädade vi hela undervåningen och lagade god mat, innan vi gick till jobbet. Man hinner med så mycket om man inte sover bort hela dagen!

Och nu när vi kom hem från jobbet lättades humöret upp ännu ett steg.  Tänk vad ett litet sms kan göra (a) 


Kommentarer
Postat av: sara

haha nu förstår du hur jag har det :) men som sagt, jävligt skönt att kunna "råka" läggapå luren när alla puckon ringer! SES OM EN VECKA <3

2008-10-10 @ 12:25:58
Postat av: Mamma

Hallo, ta det nu lugnt ikväll, så du är trevlig i telefonen imorron. Ha de

2008-10-10 @ 13:31:22

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0