En gammal man med grått hår

Syns det att jag har ont i min kropp eller?



Snacka som att träningspasset satte sina spår igår. Kan typ inte använda mina armar idag, men då vet man att man har gjort bra ifrån sig! Har iallafall bestämt att börja träna där på Fitness Xpress nästa vecka. Faktiskt väldigt bra gym med bla vibratorträning som ingår i priset. Kostar bara 199:-/mån vilket är väldigt väldigt billigt för att vara Oslo. Så nu är det dags jenter, slut på latheten!

Annars idag har det väl inte hänt så mycket mer än jobbet. Fick in ett sött samtal idag från en gammal man:

-"Velkommen till Viasat, du snakker med Elin?"
- "Oh, tack så mye. Hei Hei, jeg er en gammel man på 70 år, med grått hår och er färgblind. Min vackra fru, som verkligen älskade Tv, har haft kreft (cancer) i 6 år, men har nu gått bort så jag undrar om jag måste ha abonnemanget på Viasat kvar? Jag ser ju liksom ingenting...." 

Vad ska man svara? Såklart jag svarade: (hade lust att lägga till "lilla gubben")
- "Ååh, nej, jag beklagar verkligen... absolut ska jag säga upp dig fra dagens dato så behöver du inte betala en enda krona till!"

Såå... där bröt jag mot en viktig regel inom jobbet på kundeservice, eftersom uppsägningstiden är på 3 mån. Men vaffan, jag hade inte kunnat sova inatt om jag hade följt den dumma regeln!

Kommentarer
Postat av: Lisa H

du e snäll du pejlin :) jag saknar dig gumman! måste komma å hälsa på snart :)puss

2008-10-01 @ 22:08:10
Postat av: Mamma

Jaa jag håller med Lisa att du var snäll mot den stackars mannen. Hoppas du inte får skit för det. Ha de.

2008-10-01 @ 22:25:34
Postat av: Karla

Snällt gjort, sånt händer inte varje dag inte!

Javisst har han blivit stor fast kortet är några

månader gammalt, han blir 8 månader på måndag

tiden går sjukt fort ! kram

2008-10-02 @ 17:31:01
URL: http://shabuls.blogg.se/
Postat av: Linda

jasså vad roligt! vad ska vi göra då rå? är de fler som ska vara med. puss

2008-10-03 @ 12:54:35
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0