Helgens sammanfattning

Uff, vilken helg. Men oj så kul den har varit : )

Kick-off festen i fredags var lyckad. Gratis mat och dricka, trevligt umgänge och dans. Alla var så fina så! Och jag själv var riktigt duktig på att åka hem i tid, eftersom det återstod jobb dagen efter. Så, så farligt var det inte att jobba, som jag trodde att det skulle vara. Tur att man agerade som en vuxen människa alltså ; )


Jag äter lite kyckling

Mina söta bordkavaliéer

Paula, jag & Josse på middagen

Vi lyssnar på något föredrag

Viasat, såklart

Lördagen kan sammanfattas med denna film. Det blev en hemmakväll med lite skön allsång ; ) 


Jag & Jonas är riktiga talanger när det gäller denna sång! Hör ni inte min ljusa stämma, haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, jag skrev en kommentar igår men den kom visst inte fram. Jag tyckte att ni sjöng så bra så att öronen krullade ihop sej.

2008-10-14 @ 15:08:23

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0