Killar & sjukdomar

Vad är det med killar och sjukdomar egentligen? Så fort de blir lite förkylda, får ont i magen eller får feber så är det katastrof. Hela världen går under och vårdcentralen kontaktas direkt..
Jag sitter här bredvid en sjuk David nu som är hemma från jobbet. Han känner sig dålig och har sjukanmält sig från jobbet sen i måndags. Nyss ringde han vårdcentralen, och det är bara såå synd om honom! Thihi, är jag dum nu kanske? Men det är så kul att så fort en kille känner sig lite dålig så är det som att han ligger på sin dödsbädd och väntar in det sista andetaget. Annat är det med oss tjejer. Vi tappra tjejer som inte böjer oss för pesten ens ; ) *host*

Nåja. Som sagt, idag kom första snön. Huuur mysigt som helst! Josse och jag blev som småbarn på julafton när vi öppnade dörren för att gå till jobbet imorse. Och faktiskt så ligger snön fortfarande kvar nu när jag kommit hem från jobbet! Så, vet ni vad jag ser fram emot nu?
Jag ser fram emot lördag, då jag får krypa in i en varm Jerry-dräkt och gå runt och krama barn (a) Josse & jag ska nämligen jobba som Tom & Jerry då och nu när det är kallt ute passar det ju utmärkt!


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, va har ni snö!!! Få se när det kommer till sweden. Kanske till helgen. Igår var martin + barn hem en vända. Enya var jätteduktig att gå. Hörru vi har inte fått nått kort än. Vi väntar. Ha de.

2008-10-29 @ 15:17:31
Postat av: elin

mamma: Kortet är på vei :) skickade det så sent som i måndags, så det kommer väl.. <3

2008-10-29 @ 15:29:22
URL: http://elpejlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst dom söta :) Synd att jag inte hann träffa dig sist du var hemma :(

2008-10-29 @ 19:08:51
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallo, nu har kortet kommit! Vi ringer o kollar om det funkar. Ha de

2008-10-30 @ 14:15:55

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0