Natt trots att det är kväll

Mmm, har suttit ner med mamma & pappa och druckit lite vin nu efter maten. Det är så skönt att  komma hem & göra ingenting! Och det är första gången jag är intresserad av pappas teknik-snack, haha. Har suttit och hjälpt honom med lite digital-box och parabolfrågor. Man är ju konge på det nu ju : ) känn dig segrad!

Skulle egentligen ha åkt in på bio nu ikväll, men jag valde att stanna hemma. Känner mig så sliten på nå vis. Vill bara ta det lugnt, för man får liksom inte chansen att göra det annars. Så jag tänkte lägga mig framför en film med dem här hemma, men först får det bli en promenad med Jeppus! Men hallå, det är ju som natt ute nu ju! Var tog storstadsljuset vägen?


Outside the door

Kommentarer
Postat av: sara

ses senare idag parabolkungen :D

2008-10-18 @ 11:33:12
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0