Fitness xpress

Hello.
Vilken höstdag det har varit idag. Blåsigt och kallt, men med fina gula, röda och orange löv överallt. Hösten är mysig, på sitt sätt. Har köpt ett par jeans som jag har spanat in länge, varit på zoo med Josse & kollat på ursöta små lurviga kaniner & andra smådjur! Så nu känner jag än en gång att jag saknar att ha ett djur. Ser fram emot att få skaffa min första egna hund : ) Den dagen kommer, jag lovar!



Nu håller vi på laddar inför ett gym-pass på Fitness Xpress. Nu när hösten är här är det faktiskt ett måste att börja träna, det tillhör rutinerna, och äntligen kommer vi igång!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, ska du skaffa dej hund gör inte som bror din bara. Tänk efter före. I alla fall, vår hund tycker att det var jätteskönt att komma hem, lugnt o fridfullt. Vi har oxå höst nu, regnigt o blåsigt idag. Jag har börjat på gympan, även martin har börjat träna 2ggr i veckan, de du. Ha de.

2008-09-30 @ 22:05:34
Postat av: Mamma

Hallo, ska du skaffa dej hund gör inte som bror din bara. Tänk efter före. I alla fall, vår hund tycker att det var jätteskönt att komma hem, lugnt o fridfullt. Vi har oxå höst nu, regnigt o blåsigt idag. Jag har börjat på gympan, även martin har börjat träna 2ggr i veckan, de du. Ha de.

2008-09-30 @ 22:06:39

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0