Tisdag

Hello!
Hoppas allt är bra med er. Som ni säkert förstått har vi fortfarande inte fått något internet, men jag börjar bli van nu.
Tråkigare är det nog för er som inte får något att läsa om ; ) hähä. Ganska skönt med lite privatliv också måste jag säga, men klaaaaart att jag saknar er!

Festen i lördags var toppen, tills kvällen tog slut vill säga. Kanske runt 40 pers som kom, och hela gänget var verkligen en så bra kombination som det kan bli. Vi ska nog ha fest igen om 2 veckor (kanske) !

Jobbat flyter på väldigt bra. Nu börjar man få in lite rutin, men vissa kunder är ju verkligen helt mongo (medan andra är urgulliga!). Nu börjar man ju även lära sig sälja lite, så det blir goda pengar när väl dem salgsprovisionen kommer ut. Vårat jobb går ju ut på att ge service till kunderna, men om man lyckas sälja så är det ju bara ett stort plus. Skönt att slippa ha den pressen på sig liksom.. Arbetskompisar skaffar man sig bara fler och fler. Jag har verkligen ett toppenjobb om man tänker på hur bra kollegor man har. Bara folk mellan 19-25 år : )

Avslutar detta inlägg med att lägga upp lite bilder från både konserten och festen.

Bilder från Winnerbäck-konserten:



Bilder från festen:



Kommentarer
Postat av: sara

JAAA jag funderar starkt på det, eventuellt ska jag dock jobba i sälen i vinter. men blir de inget med de så är de absolut inte helt omöjligt att jag kommer till grannlandet :D

2008-09-10 @ 08:57:16
Postat av: Mamma

Hallo, äntligen lite bilder att titta på. Skulle vara roligt att se hur ni bor!! Det här med internet verkar konstigt. Kolla upp så att ni inte får betala fast ni inte har något. Eftersom ni har beställt och de gick till fel lägenhet. Ha de.

2008-09-10 @ 09:45:53
Postat av: hanna

Lilla Elin, bara för att du lägger upp lite bilder betyder inte det att du inte lär lägga upp ett par blogg inlägg SNARAST =)

2008-09-18 @ 09:01:01
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Anonym

lever sistah?

2008-09-18 @ 13:53:39

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0