Fridaaaay

Godmorgon mina søta..
Fredag idag, visst kænns det bra? Den hær veckan har gått sjukt fort! Men jag jobbar æven imorgon, så min jobbarvecka ær inte riktigt slut æn.. Ikvæll blir det Winnerbæck-konsert med tjejerna mina. : ) Josse fick sin biljett av oss i førskottspresent. Hon blir ju vuxen på søndag! Ska iallafall bli helt underbart att se Guden min; andra gången før i år.. Den hær gången får man iallafall sjunga med i bla "Nu ær det skymning hær i Oslo, vi ska ut och gøra byen!"

Och i helgen då, vad skjer? Jobba imorgon som sagt, sen på kvællen ska vi ha inflyttningsfest/fødelsefest x2 (før Josse & Isaac) hemma hos oss. Har væl bjudit in sissodær 70 pers, så tyværr måste jag sæga att jag hoppas att alla inte kommer :P men kul ska det bli!

Vad hænder dær hemma annars då? Hænger inte med øverhuvudtaget længre..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, gratta Josse ifrån mej. Vem är Isaac? Ha de.

2008-09-07 @ 10:28:06

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0