Velkommen till Viasat, du snakker med Elin..

Hallå fredag!
I know, I know, jag blir bara sæmre och sæmre på att skriva.. Men som sagt - fortfarande inget internet.. børjar næstan ge upp hoppet nu om jag ska vara ærlig. Men det går rætt bra ændå eftersom man har internet på jobbet, så det viktigaste får man gjort.

Vad har hænt sen sist då?
Jo, nu har vi utvidgat våran familj genom att Åsa har flyttat in. : ) Och på søndag ska æven en kille som heter David flytta in før ett tag, så då blir det fullt hus, men riktigt billig hyra! Annars så rullar allt på som vanligt. Jobbar hela dagarna, har bara 1 søndag i veckan som man har ledigt (eftersom jag har 2 jobb). Men det kænns sjukt bra faktiskt. Har helt enkelt kul på jobben!  

Jag har æven bokat en hemresa, den 16-20 oktober. Så då kommer jag hem och hælsar på : ) Då måste jag komma ihåg att førnya mitt pass. PÅMINN MIG OM DET! Vill ju ta en tripp mot solen i vinter... nån som vill hænga på? : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo! Äntligen några rader ifrån dej. Va kul att du kommer hem en vända. Tyvärr så jobbar jag den helgen, men du blir väl inte "hemma" ändå, förstår jag.Annars är allt som vanligt här hemma, ska ha lite kalas imorgon efter jobbet. Ha det så bra.

2008-09-20 @ 15:11:45

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0