Nu är jag här igen

Yees, vi har fått internet i lägenheten, ääääntligen! Blev lite frustrerande igår kväll när vi kom hem från jobbet, så hade vi fått modem och allt - men tror ni att (med våran tur) att det funkade för det? Nej. Men nu under natten har det reparerat sig, så nu fungerar det! Jippi. Vi tekniska tjejer kan vi : )

Börjar jobba 16.00 hela den här veckan, så man får verkligen sova ut. Idag kunde jag inte sova längre, så nu har jag all tid i världen på att göra ingenting.
Jag har åkt på en förkyldning igen, efter att ha varit frisk i nästan en hel vecka (!!) och nu har jag även råkat smitta Josse. Så nu ligger vi och snorar tillsammans i samma säng nätterna långa. Så mysigt så ; )

Så, vad händer i helgen? Vi hade tänkt att ta en lugn helg för en gångs skull. Vi var ju duktiga första veckorna när vi flyttade tillbaka hit, men så fort vi provade på en fest ute på byen så tog den känslan över. Så sen dess har det väl blivit en fest per helg iallafall.. Mycket kan man ju skylla på jobbet, eftersom det alltid är någon av de 70 som jobbar där, som har fest varje helg. Dumt att missa såhär i början! Men nu i helgen fick vi ett uppdrag via maskotjobbet att vi skulle åka till Göteborg på fredag, sova på hotell till lördag, åka vidare till Helsingborg för att spela Fiffis Show och Pingu på söndag. Perfekt tänkte vi, men det dumma är att vi redan har bokat upp att jobba på Viasat på lördag, och det verkar inte vara någon som kan byta :( fasen. Men äh, vi kanske får ett liknande uppdrag typ nästa helg?!


Kommentarer
Postat av: sara

ja så nu får du hålla tummarna på måndag att någon utav dessa vill ha mig ;) då lär ni komma och after-skia och åka skidor över en helg eller något i vinter. lätt !

2008-09-25 @ 12:34:43
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0