Run Forest, ruuun!

Söndag idag igen. Känns som det bara är söndagar.. kanske lägger märke till dem mest eftersom det är den enda dagen man är ledig på. Så nu sitter Åsa, Josse och jag och pratar om livet typ. Så skön dag!

Gårdagen var riktigt skoj. Vi hade en liten förfest (steg 1) här hos oss innan, sen gick vi till våran vän Isaac och drog en förfest (steg 2 & 3) och tillslut gick vi vidare ut på krogen. Träffade faktiskt på några bekanta hemifrån Sverige! Sen när vi skulle gå hem drev jag & Åsa som aldrig förr med några engelskmän och sprang för livet från några andra dryga killar. :P Tror jag aldrig varit så taskig mot några okända människor förr, haha. Men vi hade ju kul iallafall och det är ju det som är huvudsaken! 


Elin & Josse hemma hos oss på för-förfest

Lite dans i soffan

I väntan på t-banan

I looove äppel-vattenpipa

♥ Lotta, Jag & Åsa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, o vi har kommit hem i från Helsinki, ganska trötta men nöjda. Köpte me hem lite gottigotti. <<<Vi har haft det trevligt, god mat, gott att dricka, fint väder vad kan man mer begära. Piia var en klippa att ha med. Hon snackade o fixade. Ha de.

2008-09-28 @ 21:23:05

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0