Jag har gjort en bra gärning

Good morning, Morgen, God morgon.
Då sitter jag i reception på ISS igen & slappar efter några hektiska dagar. Fick kvällsjobb på lager i onsdags & igår + att jag jobbade i en annan reception på dagen igår (= jobb mellan kl 9-23). Klarade det som en dans på rosor, förutom att min axel är helt paj efter allt packande på lagret. Om det är så att jag får fortsätta där så måste jag nästan be om deltid, för jag (eller rättare sagt axeln!!) klarar inte av 8 timmar i sträck.. Annars trivdes jag väldigt bra där, då det var unga människor och de lite äldre var helt knasiga : ) Jag agerade även kamratstödjare igår då det började en ny på lagret som verkligen var den fulaste killen jag någonsin har sett (haha, oj vad dum men ärlig jag är nu), som ingen pratade med. Då tog jag initiativet och blev vän med honom, och det visade sig att det var en väldigt väldigt go person. Man är så dum som dömmer folk från utsidan! Lär er det folkens!

Som sagt, jag ska jobba här i receptionen till kl. 16.oo, sen ska jag direkt iväg och hämta Kung Fu Panda (som vi sa att vi aldrig mera skulle gå i..), köra hem honom till oss, hämta Josse och därefter ska vi köra till Haugesund för att sova på hotell i natt, och gå upp och jobba imorgon. Det är mycket jobb nu, men tur att det är väldigt varierande jobb! Inget är det andra likt.


Här ska vi sova i natt


Han ska vi vara imorgon


...och så här trötta kommer vi vara imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-04-03 @ 19:38:48
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får en kul helg

2009-04-03 @ 22:24:40
Postat av: Linda

Sv: Jag jobbar som försäljare av sökordsmarknadsföring på Google. Är det soligt i Norge oxå? ;)

2009-04-04 @ 10:29:49
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-04 @ 10:32:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack lille vän =)



Vad heter jobbet du sitter i receptionen på?

2009-04-04 @ 16:53:55
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0