Jag är peppad & vill göra allt på samma gång

Då var det tisdag, och dags för den sista intervjun innan jag får svaret om jag får jobbet eller inte. Det är jag och 2 andra som har gått vidare, men just nu känns det som att det kvittar om jag får det eller inte. Proffice sa att om jag inte får jobbet så finns det behov för mig på andra jobb, troligtvis heltid. Det som är det bästa med det här 50% jobbet är att det är fast, så då vet jag iallafall att jag har det framöver. Men det är min lägenhet jag vill ha! Nu! Och då måste jag ha ett 100% jobb.. Nåja, det visar sig hur det blir. Det löser sig hur som helst, det kan bara ta lite mer tid och energi. Det bästa är att jag sprudlar av energi just nu, och är så peppad på allt. Jag har suttit hela förmiddagen och bokat in mig på massa maskot-uppdrag, så nu har jag varenda helg i december och de sista i november, bokade. Örebro, Norrköping, Linköping, Uppsala, Gävle & Valbo, med Svambob Fyrkant. Allt blir bara extrapengar, and I love it. December blir alltså den månaden då ni inte kommer att se mig med ett glas vin i handen : )


...and off we go!
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0