Att söka utbildningar tillsammans med mirakeldrycken

Grönt te. Det är min favoritdryck det. Dricker minst 5 koppar om dagen och blir bara mer och mer beroende av det, vilket är bra! Smakar bäst gör det när man har i lite honung. Honung gör ju dig glad! 

Medan jag nu sitter och dricker dagens sista kopp med grönt te så har jag även suttit och tittat på distansutbildningar. Jag hittade verkligen den perfekta, på bara 25% men som samtidigt ger dig kårlegg, allt på distans. När jag väl klickade i på "Ansök" så var det såklart försent för att anmäla sig till senanmälan. Oflyt. Jag som var så sugen och äntligen tog tag i det! Får väl söka in till våren istället då.. Men jag vill ju börja nu, (läs: jag vill ha kårlegg nu!!) annars kommer allt rinna ut i sanden om jag känner mig själv rätt.

Jaja, på det säger jag godnatt, adjö och tack för torsdagen den 6 augusti 2009.


Skål & Nattinatt...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0