Nu är jag svensk på riktigt igen

Hej hallå.
Då var men "helsvensk" igen. Nu har jag flyttat hem för gott (kan man i och för sig inte säga eftersom man aldrig vet vad som händer i framtiden), men jag har troligtvis lämnat Oslo som bostad för gott iallafall. Oslo kommer jag gärna tillbaka till, men flyttar nog inte dit igen. Kommer självklart komma och hälsa på mina tjejer & killar så ofta jag kan! Vill ju såklart att ni ska hälsa på mig med någon gång : )

Och jag måste säga att jag har världens bästa bröder, som körde enda till Oslo för att hämta lilla mig och alla mina 100-tals väskor. 104 mil på en dag för min skull. ♥ Behövde inte ens bära någonting, så jag kände mig lite för bekväm faktiskt. Ni är bäst! Martin försöker även att få med mig på dykarkurs som börjar på tisdag. Gissa om jag är sugen eller?! Att ha ett dykarcertifikat till i vinter, då jag ska ut och resa. Men just nu har jag tusen saker jag måste spara och lägga pengarna på, så jag håller på gör en prioriteringslista.. Två dagar kvar att tänka på!


Martin, Jag & Eric för ca 20 år sedan

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0