Grisen ligger ute i solen

Åååh, vilket underbart väder det är idag! Knallblå himmel, vilket var omöjligt att föreställa sig igår, då man inte ens kunde se vägen för att det regnade så mycket.

Började dagen med att vakna på fel sida, eller rättare sagt; bli väckt på fel sätt. Jag behöver inte ha någon negativitet omkring mig nu. Jag är jag, och jag har mitt egna liv, mina egna planer, drömmar & mål så låt mig bestämma själv vad jag prioriterar i första hand... La mig iallafall mig ute vid poolen och fortsatte på min skönhetssömn som jag hade i natt. Sen helt plötsligt ringde Paulina och frågade om jag ville med ut på en promenad. Slängde på mig ett par shorts och linne och tog en timmes promenad med oavbrutet prat. Har inte träffat henne på 3 år tror jag! Bara sagt kortare "Nämen hej, hur mår du nuförtiden? Åh, nu måste jag dra, men vi hörs!"

Nu ska jag göra ett till försök till att bli så brun som bara jag kan bli. Joakim säger att jag har en tendens till att få lika färg som julskinkan på julbordet. Rosa alltså.. Hmm, jag håller inte med. Bara för att det har hänt en gång, kanske två.. eller tre.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0