Hoping for the best, but expecting the worse

Då var det tomt här igen.
Mr. Ranheim har varit här i 1 ½ vecka och nu har han åkt tillbaka till Norge igen. Får se hur lång tid det tar innan vi ses igen. Förhoppningsvis inte allt för länge.. Men just nu känns det skönt att få sova nätterna igenom utan att vakna 4,5,6,7,8,9... gånger av en pratande man som seriöst gör kullerbyttor och klättrar på väggarna medan han sover ; ) Min lilla energy-gutt..

Har varit hemma i Sverige i 3 veckor nu, och allt känns fortfarande helt rätt. Det har varit Ön, det har varit tjejkväll avslutat med BJ och efterfest i Studio, det har varit Ön igen, det har varit massa bad & sol, det har varit Yran, det har varit mys & film och det har bara varit helt underbart med för mycket pizza och kebab : )  

Ska tillbaka till Oslo på söndag. Ska jobba hela nästa vecka och troligtvis kommer mina bästa bröder & hämtar mig och alla mina grejer på lördagen. Jag vill bara ha tillbaka mina saker nu på en gång! Har kläder för 2 dagar här hemma känns det som. Tur att det är så fint väder så att man bara går runt med bikinin på hela tiden!

På tal om bikini, så ska jag faktiskt göra mamma sällis in tha pool nu. Så, so long..



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0