Att leva i en sagovärld

Efter att nästan ha gått en mil i torsdags, efter att ha stått och hoppat på MGMT-konserten igår och efter att ha gått heeeela dagen i en Byggare Bob dräkt idag, så kan jag bara säga att: Ohoho så jag är trött i benen, och resten av kroppen! Men idag var det riktigt kul att vara Bobban! Inte bara därför att man nästan var på hemmaplan, utan det var för att Malin som jag jobbade med var huuuur go som helst. Verkligen en jätte gullig (och duktig!!!) tjej som jag hoppas att jag får jobba många gånger till med. Hon & jag gjorde en hel sagovärd för barnen. Bob skruvade på deras barnvagnar, han hamrade på traktorer, han lagade trasiga ballonger och han var bara barnens levande hjälte. Har nog aldrig gått så bra som det gjorde idag på bara Meet & Greet, och det är en härlig känsla. Det bästa med jobbet är att man verkligen ser leende munnar överallt! På barn och på vuxna. Det är verkligen ett givande jobb att vara maskot. Jag tror att man skulle kunna överleva på en öde ö, av bara den glädje och de kramar man får.

Konserten igår var iallafall grym! Det som var lite mindre bra var att det började störtregna precis när de började spela, och att bandet inte peppade tillräckligt som de borde göra för att hålla publiken igång under hela konserten. Men de lever som sagt i sina egna världar de där grabbarna. Bara de har det bra så är det upp till dem :) Time to pretend, Kids & Electric Feel gjorde de riktigt bra!



En väldigt suddig bild på MGMT


Förresten, det är underskattat med film-och popcorns-lördagskvällar!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0